Gyakran Ismételt Kérdések
- Hogyan tudok terméket visszaküldeni?
-
Kérjük, töltse ki az Elállási nyilatkozatot: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSftVbUPwb5XFR4EWgPQsTAO9HNygo_FSvMbjln9d2qVjzaprg/viewform
A terméket be kell csomagolni, és a csomagba bele kell rakni a nyilatkozatot és az eredeti számlát vagy a számla másolatát. Amennyiben több tétel szerepel a számlán, és nem az összeset küldi vissza, akkor nem kell belerakni az eredeti számlát a csomagba, de az Elállási nyilatkozaton fel kell tüntetni a visszaküldendő termék(ek) EAN (vonalkód) kódját. A csomagot meg kell címezni és elküldeni a következő címre:LV International Kft. – ELÁLLÁS Szarkaláb u.18 Érd 2030 - Nem tetszik, nincs rá szükségem, nem jó méretet rendeltem. Vissza tudom küldeni a megrendelt termékeket?
-
Igen. A termékeket lehetőleg eredeti állapotban, eredeti csomagolásában, címkével együtt kell visszaküldeni. Felhívjuk figyelmét, hogy túlhasznált, értékesítésre nem alkalmas terméktől való elállás esetén nem térítjük vissza a teljes vételárat. A termék visszaérkezésnél szemrevételezésre és osztályozásra kerül a következők alapján:Megfelel, a teljes vételár visszatéríthető:
A termék rendelkezik valamennyi, a rendeléskor leszállított kiegészítővel; és
A terméken nem láthatóak a használat jelei; és
A termék csomagolóanyaga a normál termékkibontás nyomait viseli.
A waxok, krémek vagy tisztítószerek nem használtak, sértetlenek, felbontatlan csomagolásban találhatók.
- Nem felel meg, a teljes vételár nem téríthető vissza?
-
- A terméken a használat jelei láthatók és/vagy
- A termék nem teljes; és/vagy
- A termék túlzott mértékben elhasználódott és/vagy egyszerűen javítható és ezen sérülés kijavítása után teljes mértékben használható; és/vagy
- A termék a tartozékokat nem tartalmazza teljes mennyiségben.
- Hogyan kapom vissza a visszaküldött termék(ek) vételárát?
-
A csomag beérkezésétől számított 14 napon belül átutaljuk az összeget az Elállási nyilatkozaton (papír vagy online) megadott bankszámlaszámra vagy levásárolható kupon kód formájában kapja vissza az összeget. Amennyiben a visszaküldött terméket személyes átvétellel készpénzben vagy utánvéttel vásárolta meg, ÉS személyesen hozza vissza, akkor a vételárat készpénzben is vissza tudjuk fizetni.
- Mennyi idő áll rendelkezésemre, hogy visszaküldjek egy terméket?
-
A jogszabályban meghatározott, kézbesítéstől számított 14 nap.
- Mennyibe kerül a visszaküldés?
-
A termék visszaszállítási költsége a vásárlót terheli értékhatártól függetlenül.
- Milyen dokumentumokra van szükségem ahhoz, hogy visszaküldjek egy terméket?
-
Kitöltött Elállási nyilatkozat: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSftVbUPwb5XFR4EWgPQsTAO9HNygo_FSvMbjln9d2qVjzaprg/viewform , eredeti számla vagy számla másolat.
- Mennyi idő áll rendelkezésemre, hogy visszaküldjek egy terméket?
-
A jogszabályban meghatározott, kézbesítéstől számított 14 nap.
- Mennyibe kerül a visszaküldés?
-
A termék visszaszállítási költsége a vásárlót terheli értékhatártól függetlenül.
- Milyen dokumentumokra van szükségem ahhoz, hogy visszaküldjek egy terméket?
-
Kitöltött Elállási nyilatkozat, eredeti számla vagy számla másolat.
- Hova kell visszaküldeni a csomagot?
-
LV International Kft., Szarkaláb u.18 Érd 2030
- Mi történik a visszaküldött csomaggal?
-
A termékek szemrevételezés után, megfelelő minősítést követően visszakerülnek a webáruház készletére.
- Vannak olyan termékek, amelyeket nem tudok visszaküldeni?
-
Igen. A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29§-a szerint a kivételszabály alá tartozó termékeknél fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát. Az általunk megvételre kínált termékkategóriák közül a waxok, krémek és tisztítószerek kivételszabály alá tartozó termékeknek minősülnek, ugyanis olyan zárt csomagolású termékek köre ez, amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontás után nem küldhetők vissza.
Továbbá felhívjuk figyelmét, hogy a túlhasznált, értékesítésre nem alkalmas terméktől való elállás esetén nem térítjük vissza a teljes vételárat.
- Hogyan tudok terméket cserélni?
-
Hagyományos értelemben vett csere szolgáltatás nincs. Amennyiben egy termék nem megfelelő, kérjük, hogy kövesse az elállásra vonatkozó utasításokat! Az abban foglaltak szerint visszatérítjük a termék(ek) vételárát. Az új, például méretben / színben / típusban stb. megfelelő termékre egy új, önálló rendelést kell leadni.
- Cserélni szeretnék, de megváltozott a termék vételára ahhoz képest amennyiért vásároltam. Mi történik ilyenkor?
-
Ebben az esetben a cserélendő termékek vásárlásától elállhat, visszakapja azt az összeget kupon vagy utalás formájában, amennyit fizetett értük. Amennyiben a termék ára változott, úgy az új rendelésének idején érvényes áron tudja megvásárolni az új méretű / színű / típusú terméket, felhasználva a visszaküldött termékből visszakapott összeget / kupont.
- Milyen dokumentumokra van szükségem ahhoz, hogy visszaküldjek egy terméket?
-
Kitöltött Elállási nyilatkozat, eredeti számla vagy másolata.
- Mennyi időm van minőségi kifogást emelni?
-
Minőségi kifogást legkésőbb a vásárlástól számított 2 éven belül lehet tenni.
- Nem találom az általam keresett terméket a webáruházban. Meg tudom rendelni?
-
A webáruházban csak azok a termékek rendelhetők, amelyek aktuálisan készleten vannak. Azok a termékek, amelyek nincsenek készleten, nem rendelhetők.
- Az általam megrendelt termék a webáruház szerint készleten van, de azt a visszajelzést kaptam, hogy nincs készleten a termék. Ez hogy lehetséges?
-
Felhívjuk figyelmét, hogy a visszaigazolásnem jelenti a megrendelésének a teljesíthetőségét, arról külön elektronikus levélben értesítjük. A teljesíthetőség visszaigazolásának a Rendelésed szállítás alatt / Rendelésed átvehető státuszú levelek kézbesítése tekinthető.
- Honnan tudom, hogy a választott termék méretben megfelelő?
-
Az egyes márkákhoz, termékcsaládokhoz tartozó mérettáblázatokat itt találod: https://www.websportaruhaz.hu/pages/merettablazat
- Megrendelhetek egy terméket telefonon, emailen vagy chaten keresztül is?
-
A webáruházban kizárólag online lehet rendelést leadni. Tehát telefonos, e-mailes vagy chaten keresztüli rendelést nem tudunk feldolgozni.
- Érvényteleníthetek egy már feladott megrendelést?
-
Igen, ennek a menete itt található:
Megrendelését – a csomag futárszolgálatnak történő átadásáig – a fogyasztó bármikor lemondhatja. Ez esetben írjon a(z) info@websportaruhaz.hu elektronikus levelezési címre, keresse kollégánkat a weboldalon található chat felületen vagy hívja a webáruházat a +36 70 512 9042-es telefonszámon. Kérjük, hogy megkeresésében mindenképpen hivatkozzon a visszaigazolásban szereplő, az adott megrendelésre vonatkozó rendelés azonosítóra. A fenti telefonszámon történő hívásért Önt emelt díj nem terheli. - Tudok rendelni külföldről külföldi kiszállítási címre is?
-
Nem. Jelenleg kizárólag magyarországi kiszállítási címre küldünk csomagot.
- Milyen fizetési módot választhatok?
-
Webáruházunkban leadott rendeléseidet kifizetheted online bankkártyával, előre utalással, utánvét esetén készpénzzel, személyes átvétel esetén pedig készpénzzel és bankkártyával is.
- Mennyibe kerül a szállítás?
-
A kiszállítás költsége Magyarország egész területén egységesen bruttó 1400 Ft.
- Mit fog tartalmazni a csomagom?
-
A csomagban a termékek mellett megtalálja a számlát, a visszaküldéshez szükséges nyomtatványokat és cipő esetében a használati, kezelési útmutatót.
- Meghibásodott a vásárolt termékem. Mit kell tennem?
-
Amennyiben úgy véli, hogy a megvásárolt termék hibás, kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot a info@websportaruhaz.hu címen!
Az e-mailben meg kell adni a rendelési számot, a termék megnevezését és termékkódját, valamint a hiba leírását. Lehetőleg fotókat is mellékelni kell a hibáról.
Amennyiben az Üzletben vásárolta a terméket, akkor a vásárlást igazoló dokumentum sorszámát és vásárlás pontos idejét kell megadni!
Minden esetben az új PTK-ra hivatkozva (Fogyasztóvédelmi tájékoztató) fenntartjuk és érvényesítjük jogainkat az elbírálás folyamatában.
- További kedvezményt érvényesíthetek a rendeléskor vagy személyes átvételkor?
-
Nem. A weboldalon feltüntetett árak véglegesek. További kedvezmény nem vehető igénybe, függetlenül a szállítás / átvétel módjától.
- Rendelhetek-e két vagy több terméket személyes átvétellel úgy, hogy csak az egyiket hoznám el?
-
Igen.
- Elvesztettem a vásárlást igazoló dokumentumomat. Mit kell tennem?
-
A info@websportaruhaz.hu email címen tud érdeklődni ezzel kapcsolatban.
Erre csak akkor van lehetőség, ha meg tudja mondani a PONTOS HETÉT AZ ADOTT HÓNAPNAK amikor vásárolta, milyen dokumentum típust keresünk ÉS milyen termék szerepel rajta.
Amennyiben webáruházról rendelt, a rendelés azonosítóját kell megadni.
Viszont, ha tud bármilyen adatot a dokumetumról (sorszám, pontos nap, stb.) azt is kérjük mellékelni
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSftVbUPwb5XFR4EWgPQsTAO9HNygo_FSvMbjln9d2qVjzaprg/viewform - Vásárlást igazoló dokumentum nélkül érvényesíthetem-e szavatossági jogaimat?
-
Nem. Minden esetben szükséges egy dokumentum (blokk, számla, stb.) ennek a folyamatnak az elindításához.