Márkák

EIGIN NIELSEN TÖRTÉNETE

A SELECT-t 1947-ben alapította a dán labdarúgó-válogatott kapusa, Eigil Nielsen. Ő volt a válogatott első számú kapusa, 1940 és 1951 között 28 válogatott mérkőzésen szerepelt. Ő volt az ottani dán csapat kapusa, amely 1948-ban bronzérmet szerzett a londoni olimpián.

Eigil Nielsen idejében az elit futballisták nem élhettek kizárólag a futballból, ezért sportpszichológusnak tanult, miközben a lábbeli- és bőriparban dolgozott. Ez idő alatt megalkotta az első SELECT futballt.

1951-ben Eigil Nielsen megállapodást kötött a Dán Labdarúgó Szövetséggel (DBU) a labdarúgó-válogatott mérkőzéseinek labdákkal való ellátásáról. Ez volt a SELECT és a DBU közötti hosszú együttműködés kezdete, amely ma is létezik. A SELECT továbbra is futballt szállít az összes dán labdarúgó-válogatott számára. Ugyanebben az évben aláírták a megállapodást a DBU-val, a SELECT új futballt dobott piacra, beépített szeleppel, külső húr nélkül. Ez azt jelentette, hogy a labda jobban meg tudta őrizni kerek alakját, és nem volt olyan zsinór, amely zavarná a rúgásokat és különösen a fejeseket. A futball ezen fejlesztései korszakalkotóak voltak. Abban az időben minden focilabda nyolc darab marhabőrből készült. A standard labdákat később továbbfejlesztették, és 18 hosszúkás mezőt használtak. Aztán 1962-ben a SELECT bemutatta a futballtörténelem egyik legnagyobb találmányát – a 32 paneles labdát.

Eigil Nielsen ismét a labdarúgók vezető gyártója volt az 1970-es évek elején, amikor a SELECT piacra dobta a 32 paneles kézilabdát. 1974-ben a SELECT felhagyott a tehénbőr használatával, és elkészítette az első kézzel varrott szintetikus bőrgolyót. A szintetikus bőr hamar a játékosok kedvelt választásává vált, és ma már szinte minden labda szintetikus bőrből készül, gyártótól függetlenül.

A SELECT évente több mint 3 millió labdát ad el, valamint sportruházat és sportkiegészítők nagy választékát gyártja, amelyeket a világ több mint 50 országában értékesítenek. A SELECT emellett számos európai labdarúgó-bajnokság hivatalos labdaszállítója, beleértve a német Bundesligát is, így a SELECT a legnagyobb ligapartner. A SELECT focilabdák, kézilabdák és futsallabdák ma is 32 pályából állnak, ami biztosítja az optimális kerekséget. Az optimális gömbölyűségű labda alapvető fontosságú a megbízható aerodinamika eléréséhez, ami egyenes repülést és szabályozott pattanást eredményez.

A Hummel egy dán sportruházati és életmódmárka, amelyet 1923-ban alapítottak. A márka kiváló minőségű, funkcionális sportruházatáról és ruházatáról, valamint ikonikus, világszerte elismert chevron logójáról ismert.

A Hummel termékkínálata a sportruházat és -felszerelések széles skáláját tartalmazza, beleértve a futballmezeket, rövidnadrágokat és zoknikat, valamint fitneszruházatot és -kiegészítőket. A márka hétköznapi életmód kollekcióiról is ismert, amelyek pólókat, pulcsikat, kabátokat és egyéb ruházati cikkeket tartalmaznak.

A kiváló minőségű termékekre való összpontosítás mellett a Hummel elkötelezett a fenntarthatóság és az etikus termelési gyakorlatok mellett. A márka fenntartható anyagokat használ termékeiben, például újrahasznosított poliésztert és biopamutot, és azon dolgozik, hogy csökkentse a hulladékot, és javítsa a munkakörülményeket az ellátási láncban.

Összességében a Hummel egy olyan márka, amely ötvözi a stílust, a funkcionalitást és a fenntarthatóságot, és elismert örökségéről, valamint a sportruházat és -ruházat kiválósága iránti elkötelezettségéről.

Az ASICS egy japán sportcipő- és -ruházati cég, amelyet 1949-ben alapítottak. Az ASICS név az "Anima Sana In Corpore Sano" rövidítése, ami latinul azt jelenti: "ép testben ép lélek". A cég kiváló minőségű futócipők és egyéb sportfelszerelések gyártásáról ismert, és népszerű márkává vált a futók és sportolók körében.

Az ASICS fejlett technológiákat és anyagokat használ a kényelmes és támasztó cipők elkészítéséhez. Az ASICS cipők néhány kulcsfontosságú jellemzője közé tartozik a gél párnázási rendszer, amely segít elnyelni az ütéseket és csökkenti a sérülések kockázatát; könnyű és légáteresztő felsőrész, amely elősegíti a szellőzést és megakadályozza a túlmelegedést; és tartós külső talpak, amelyek tapadást és tapadást biztosítanak különféle felületeken.

A futócipők mellett az ASICS egyéb sportruházati cikkek és kiegészítők széles skáláját is gyártja, beleértve az ingeket, rövidnadrágokat, harisnyákat, zoknikat és táskákat. A cég termékeit úgy tervezték, hogy segítsék a sportolókat abban, hogy a legjobb teljesítményt nyújtsák, és teljes potenciáljukat kiaknázzák, akár maratonra edznek, akár egyszerűen csak kocognak a háztömbön.

A PUMA egy német multinacionális vállalat, amely sport- és alkalmi lábbeliket, ruházati cikkeket és kiegészítőket tervez és gyárt. A céget 1948-ban alapította Rudolf Dassler, az Adidas alapítójának testvére. A PUMA nagy teljesítményű sporttermékeiről és divatos dizájnjairól ismert.

A PUMA termékeit számos sporthoz tervezték, beleértve a futballt, a futást, a kosárlabdát, a golfot és a motorsportokat. A cég lábbelije kényelmes és strapabíró kialakításáról ismert, olyan jellemzőkkel, mint az ütéselnyelő talp, a légáteresztő anyagok és a nagy tapadású külső talp. A PUMA ruházatát úgy tervezték, hogy funkcionális és stílusos legyen, számos termékkel, köztük kabátokkal, nadrágokkal, ingekkel és rövidnadrágokkal.


A PUMA a magas rangú sportolókkal és tervezőkkel folytatott együttműködéseiről is ismert. A cég olyan híres sportolókkal dolgozott együtt, mint Usain Bolt, Neymar Jr. és Lewis Hamilton, valamint olyan divattervezőkkel, mint Rihanna és Karl Lagerfeld. Ezek az együttműködések olyan egyedi és innovatív termékek létrehozásához vezettek, amelyek ötvözik a PUMA nagy teljesítményű technológiáit az élvonalbeli divattal.

A sportra és a divatra való összpontosítás mellett a PUMA elkötelezett a fenntarthatóság és a társadalmi felelősségvállalás mellett. A vállalat olyan kezdeményezéseket hajtott végre, hogy csökkentse környezeti hatását, például újrahasznosított anyagokat használ termékeiben és csökkenti szén-dioxid-kibocsátását. A PUMA olyan szervezetekkel is partneri kapcsolatokat épített ki, mint az Egyesült Nemzetek Globális Megállapodása és a Better Cotton Initiative az etikus és fenntartható gyakorlatok előmozdítása érdekében.

A Salming egy svéd cég, amely sportfelszerelések és -ruházat tervezésére és gyártására specializálódott. A céget 1991-ben alapította Börje Salming, egykori profi jégkorongozó, és azóta termékpalettáját bővítette lábbelikkel, ruházattal és kiegészítőkkel a legkülönbözőbb sportokhoz.

A Salming termékeit azzal a céllal tervezték, hogy segítsék a sportolókat a bennük rejlő maximális potenciál elérésében. A cég lábbelijei olyan fejlett technológiákat tartalmaznak, mint a Torsion Guide System, a RollBar és az ExoSkeleton, amelyek tartást, stabilitást és kényelmet biztosítanak. A Salming ruházatát és kiegészítőit is a teljesítményt szem előtt tartva tervezték, olyan jellemzőkkel, mint a nedvességelvezető anyagok és az ergonomikus kialakítás.

A cég termékcsaládja számos sportághoz tartalmaz felszerelést, beleértve a kézilabdát, a floorballt, a squash-t és a futást. A Salming különösen híres cipőiről, amelyeket minőségükért, kényelmükért és innovatív kialakításukért dicsértek. A vállalat emellett számos ruházatot és kiegészítőt kínál, amelyek kiegészítik lábbelijét, beleértve az ingeket, rövidnadrágokat, harisnyákat, zoknikat és táskákat.

A Salming elkötelezett a fenntarthatóság és az etikus gyártási gyakorlatok mellett. A vállalat környezetbarát anyagokat használ termékeiben, és olyan beszállítókkal dolgozik együtt, akik osztják elkötelezettségüket az etikus és fenntartható gyakorlatok mellett. A Salming különféle jótékonysági szervezeteket és kezdeményezéseket is támogat, amelyek az egészséget és a jólétet, a sportot és az oktatást népszerűsítik.

Az ERIMA egy német sportmárka, amely sportruházat, lábbelik és felszerelések tervezésére és gyártására specializálódott. A céget 1900-ban alapították, és azóta a sportfelszerelések vezető szállítójává nőtte ki magát Európában.

Az ERIMA termékeit számos sportághoz tervezték, beleértve a futballt, a kézilabdát, a röplabdát, a kosárlabdát és a futást. A cég ruházata kiváló minőségű anyagairól és felépítéséről ismert, olyan jellemzőkkel, mint a légáteresztő szövetek, a nedvességelvezető technológia és az ergonomikus kialakítás. Az ERIMA lábbelijét is a teljesítményt szem előtt tartva tervezték, olyan jellemzőkkel, mint az ütéselnyelő talp és a könnyű szerkezet.

Az ERIMA elkötelezett a fenntarthatóság és az etikus gyártási gyakorlatok mellett. A vállalat környezetbarát anyagokat használ termékeiben, és olyan beszállítókkal dolgozik együtt, akik osztják elkötelezettségüket az etikus és fenntartható gyakorlatok mellett. Az ERIMA emellett számos jótékonysági szervezetet és kezdeményezést támogat, amelyek az egészséget és a wellnesst, a sportot és az oktatást népszerűsítik.

A sportfelszerelésekre való összpontosítás mellett az ERIMA csapatruházatáról is ismert. A cég testreszabható mezek, rövidnadrágok és egyéb felszerelések széles választékát kínálja sportcsapatok és klubok számára. Ezek a termékek testreszabhatók csapatlogókkal, játékosnevekkel és -számokkal, valamint egyéb funkciókkal, hogy egyedi és személyre szabott megjelenést hozzon létre minden csapat számára.

Összességében az ERIMA egy megbízható márka a sportolók és sportcsapatok körében, amely kiváló minőségű termékeiről, valamint a fenntarthatóság és az etikus gyártási gyakorlat iránti elkötelezettségéről ismert.

A Mizuno egy 1906-ban alapított japán sportszer- és ruházati cég. A cég kiváló minőségű termékeiről ismert, különösen futócipőiről, golfütőiről és baseball-felszereléseiről.

A Mizuno futócipőit fejlett technológiákkal és anyagokkal tervezték, hogy tartást, kényelmet és tartósságot biztosítsanak. A cég cipői olyan technológiákat tartalmaznak, mint a Wave, amely párnázást és stabilitást biztosít, és a Dynamotion Fit, amely lehetővé teszi a láb természetes mozgását. A Mizuno golfütői fejlett technológiájukról és nagy teljesítményükről is ismertek, olyan jellemzőkkel, mint a kovácsolt ütőfejek és a titán felületek.

A futócipők és golfütők mellett a Mizuno számos egyéb sportfelszerelést és -ruházatot is gyárt, beleértve a baseball-kesztyűket, röplabdacipőket és futóruházatot. A cég termékeit úgy tervezték, hogy segítsék a sportolókat abban, hogy a legjobb teljesítményt nyújtsák, és teljes potenciáljukat elérjék.

A Mizuno elkötelezett a fenntarthatóság és az etikus gyártási gyakorlatok mellett. A vállalat környezetbarát anyagokat használ termékeiben, és olyan beszállítókkal dolgozik együtt, akik osztják elkötelezettségüket az etikus és fenntartható gyakorlatok mellett. A Mizuno különféle jótékonysági szervezeteket és kezdeményezéseket is támogat, amelyek az egészséget és a jólétet, a sportot és az oktatást népszerűsítik.

Összességében a Mizuno egy megbízható és elismert márka a sportolók és a sportrajongók körében, amely kiváló minőségű termékeiről, fejlett technológiáiról, valamint a fenntarthatóság és az etikus gyártási gyakorlat iránti elkötelezettségéről ismert.

A Stanno egy európai sportmárka, amely kiváló minőségű sportruházat és -felszerelés gyártására specializálódott számos sportághoz, beleértve a futballt, a kézilabdát, a röplabdát és a hokisportot. A márkát 1990-ben alapították Hollandiában, és azóta globális vállalattá nőtte ki magát, amely több mint 25 országban van jelen.

A Stanno termékpalettája az egyenruháktól kezdve az edzőruhákon és a kapuskesztyűken át a táskákig, labdákig és egyéb felszerelésekig mindent tartalmaz. A márka büszke arra, hogy termékeiben innovatív anyagokat és technológiákat használ, így biztosítva, hogy a sportolók hozzáférjenek a sportruházat és -felszerelés legújabb fejlesztéseihez.

A Stanno nagy hangsúlyt fektet a fenntarthatóságra, azzal a céllal, hogy környezetbarát és társadalmilag felelős termékeket állítson elő. A márka elkötelezett a szénlábnyom csökkentése mellett, és ahol csak lehetséges, fenntartható anyagokat használ.

A fenntarthatóság iránti elkötelezettsége mellett a Stanno elkötelezett a sportolók és csapatok támogatása iránt is. A márka számos sporteseményt és csapatot szponzorál, hozzáférést biztosítva számukra kiváló minőségű felszerelésekhez és erőforrásokhoz. A Stanno emellett számos edzésprogramot és erőforrást kínál, hogy segítse a sportolókat teljesítményük javításában a pályán.

Összességében a Stanno egy jó hírű sportmárka, amely kiváló minőségű termékeket és erőforrásokat kínál minden szintű sportoló számára. A fenntarthatóságra, az innovációra és a sportolók támogatására összpontosító Stanno népszerű választás a sportrajongók és a szakemberek körében egyaránt.

A Reece egy holland márka, amely kiváló minőségű hoki felszerelések, ruházati cikkek és kiegészítők gyártására specializálódott. A márkát 1978-ban alapította egy korábbi holland válogatott mezőnyhokis, és azóta globális vállalattá nőtte ki magát, amely több mint 40 országban van jelen.

A Reece termékpalettája mindent tartalmaz a botoktól, táskáktól és védőfelszerelésektől a mezekig, rövidnadrágokig és zoknikig. A márka büszke arra, hogy termékeiben kiváló minőségű anyagokat és innovatív technológiákat használ, így biztosítva, hogy a hokijátékosok hozzáférjenek a felszerelés és a ruházat legújabb fejlesztéseihez.

Reece nagy hangsúlyt fektet a dizájnra, és a funkcionális és stílusos termékek létrehozására helyezi a hangsúlyt. A márka szorosan együttműködik élsportolókkal annak érdekében, hogy termékei minden szinten megfeleljenek a játékosok igényeinek, a kezdőktől a profikig.

A kiváló minőségű termékek gyártása iránti elkötelezettsége mellett Reece elkötelezett a mezőhoki közösség támogatása iránt is. A márka számos jégkorongeseményt és csapatot szponzorál, hozzáférést biztosítva számukra a kiváló minőségű felszerelésekhez és erőforrásokhoz. Reece emellett számos edzésprogramot és erőforrást kínál, hogy segítse a játékosokat készségeik fejlesztésében a pályán.

Összességében a Reece egy jó hírű mezőhoki márka, amely kiváló minőségű termékeket és erőforrásokat kínál minden szintű játékos számára. A tervezésre, az innovációra és a hoki közösség támogatására összpontosítva Reece népszerű választás a jégkorongozók körében szerte a világon.

A Rehband egy svéd márka, amely kiváló minőségű sporttámaszok és merevítők gyártására specializálódott. A márkát 1955-ben alapították, és azóta globális vállalattá nőtte ki magát, amely több mint 60 országban van jelen.

A Rehband termékpalettája támasztékokat és merevítőket tartalmaz különféle sportokhoz és tevékenységekhez, beleértve a súlyemelést, a futást, a kosárlabdát és a CrossFit-et. A márka büszke arra, hogy termékeiben kiváló minőségű anyagokat és innovatív technológiákat használ, így biztosítva, hogy a sportolók hozzáférjenek a sporttámaszok és merevítők legújabb fejlesztéseihez.

A Rehband nagy hangsúlyt fektet a sérülések megelőzésére és rehabilitációjára, különös tekintettel arra, hogy segítse a sportolókat a sérülésekből felépülni és a lehető leggyorsabban és biztonságosabban visszatérni a sportághoz. A márka szorosan együttműködik élsportolókkal és egészségügyi szakemberekkel termékeinek fejlesztése érdekében, biztosítva, hogy azok hatékonyak és megbízhatóak legyenek.

A kiváló minőségű termékek gyártása iránti elkötelezettsége mellett a Rehband elkötelezett a sportolói közösség támogatása mellett is. A márka számos sporteseményt és csapatot szponzorál, biztosítva számukra a minőségi támasztékokhoz és merevítőkhöz való hozzáférést. A Rehband emellett számos edzésprogramot és erőforrást kínál a sportolók teljesítményének javításához és a sérülések megelőzéséhez.

Összességében a Rehband egy jó hírű márka, amely kiváló minőségű sporttámaszokat és merevítőket kínál minden szintű sportoló számára. A sérülések megelőzésére és rehabilitációjára összpontosítva, valamint a sportolói közösség támogatásával a Rehband népszerű választás a sportolók körében szerte a világon.